One Man Army

layzie.exblog.jp
ブログトップ
2006年 04月 05日

やっぱりそうなのか…

ESRealityのESReality.com - Quake 4 1.1 FINAL Patch Bugs
このスレを眺めていたところ、こんな書き込みが。以下抜粋。

Finally, I have an HT processor, yet enabling the dual core setting gives me only one frame per second extra at any exact point on any map, and it even feels to have extremely short lag points whereas turning it off doesn't. Yes, I did restart the game after changing the setting each time. As I haven't been able to get on multi-player servers ( >:( ), I cannot tell if there is an increase in performance when the screen gets bogged down with lots of action (on previous patches the frame rate just reduced big time in multi-player when three or four plus were shooting).

SSSPの放送とかでも話してたんですけど、Q4やってると途中でFPSがガクッと落ちて駒落ちする
時があるんですよ。俺のグラボのせいかと思って色々設定落としてたりしたんですけど全然効果無し。

考えてみたら今の1.0.5βパッチを入れてからだなと気づいてSMPを切って見ても変わらなかった
ですけど、やっぱりHT対応ってのでおかしかったようですねえ。考えてみれば前はこれに加えて
回線も切れてたからヒデエw

回線は直ったんですけど、これ…直らんかな?1.1に期待してたんですけど、まだ残ってるようですし。
ここのbug見てたら、これ全部直した修正版出すのがまたエラク時間がかかりそうで鬱です…。
快適なQ4ライフを送りたいよ!お願いid!!:(
[PR]

by Layzie_GB | 2006-04-05 10:45 | Quake


<< 昨日は久しぶりに      一応… >>